19 november

Fredag idag och var bara i skolan en halvtimme innan man begav sig hem för hemarbete. Efter en timmes hemresa och promenad i det kalla vädret kom jag hem och åt lite innan jag satte mig vid datan för att göra en massa arbete och det går framåt. Ikväll ska jag förhoppningsvis träffa louise. Imorgon ska jag klippa pappa innan jag ska ställa upp och stå i kiosken på min brors hockey då mina föräldrar inte kan och jag är ledig från jobb. Efter det ska danne komma och hämta mig för en myskväll hemma hos mig och förhoppningsvis ska min bror bjuda hem sin flickvän för första gången så man får träffa henne. Man är ju nyfiken ju!
På söndag ska jag och danne med mormor och morfar till ullared och se om vi hittar lite julpynt till lägenheten och lite annat smått och gott som kan vara bra att ha. jag tänkte kolla på en fön också eftersom min brann upp förra veckan..

Jag har suttit och kollat på en massa bilder den senaste veckan och börjat tänka på om jag verkligen gjort rätt. Jag saknar Polhem och mina gamla vänner väldigt mycket. Jag kom att tänka på att jag inte finns i deras liv och tankar längre, bara i minnena vi delar och det tycker jag känns mycket sorgligt med tanke på att de var mina närmsta vänner och de jag har haft mina allra roligaste stunder med. Men som man säger, livet går vidare?! Vissa delar är bara väldigt jobbiga att lämna bakom sig.
Är frisör rätt, är Helsingborg rätt, är mina tankar rätt?

men jag har fått fina nya vänner och hoppas att det kan utvecklas till fina vänskaper med fina minnen. Och jag har en alldeles underbar pojkvän som alltid ställer upp och finns för mig och jag älskar honom väldigt mycket. Mer än vad jag någonsin älskat någon tidigare.

nej nu ska jag fortsätta med mitt plugg.
Puss; F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0