16 november

Förra lördagen när jag och danne hade varit på center syd och skulle hem för att ha en myskväll hos mig, fick vi sladd på bilden i en kraftig kurva och krockade rakt in i en skylt. Blev en ordentlig buckla på min dörr (passagerarsätet), backspegeln är paj och en buckla nedanför dörren så den går inte att stänga. Jag var inte rädd i början men efter ett tag började jag skaka och förstå vad som hade hänt. läskigt! Men med oss gick det bra och vi ska reperera bilen i december.

jag har haft en underbar helg med min pojkvän! vi åkte till mig i fredags och mös med familjen. min gulliga pojkvän körde mig till jobb på morgonen och hämtade mig på eftermiddagen. Vi åkte ut till nova för att se om vi kunde hitta något fint till pappa och kanske till oss själva men där var så otroligt mycket folk att vi åkte därifrån lika snabbt, man kunde knappt röra sig där inne. undrar om det var något speciellt där?
Vi körde till center syd istället där det var mycket lugnare. Jag hittade en fin tröja till pappa och en kavajjacka till mig. Sen hämtade vi hem kinamat som vi mumsade på innan vi tog ett mysigt bad då vi var hemma själva, jättemysigt och en superbra idé av min lilla älskling. Efter ett härligt bad lade vi oss och mös i sängen framför tv:n och somnade redan vid nio.
På söndagen var det fars dag och jag skulle upp och jobba. det blev en lugn dag hemma hos mig på landet med mamma och pappa. Kollade på "the grown ups", väldigt rolig familjefilm!

Igår, måndag, åkte vi till danne och efter skolan lagade vi lite mat och slappade framför tv:n innan vi lade oss tidigt, vi är duktiga på eftersom vi går upp tidigt var dag. Vi satt och funderade lite och pratade om att kanske flytta till USA några år när jag gått ut skolan för att se oss omkring lite och utvidga våra vyer så vi får väl se vad som händer när jag är klar.

Idag är jag ledig då min enda lektion blev inställd och tänkte bege mig ner till stan en stund snart för att sola och gå runt lite i affärerna och se om jag hittar något, kanske till danne som tack för att han är så gullig mot mig?

puss; F


Min älskade daniel, jag älskar dig mer och mer
för varje dag som går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0