sommarvärme och jobb

Veckan har varit ganska bra och vi har fått två prov flyttade vilket fick mig att andas
ut lite. Lite extra tid att få in allt. super!
I fredags åkte jag och mamma in till väla för att titta på skor och lite andra sommarprylar
som behövs nu. Speciellt eftersom jag åker till Frankrike och Paris på fredag. Behöver
alltså lite kläder att sätta på mig. Hittade en byxdress och en blus denna kväll. Sen var
det hem och äta innan jag stupade i säng redan klockan tio.

På lördagen var det upp tidigt och gå på handledarutbildning och direkt efter det in till
Helsingborg med pappa. Och vilken sommarvärme! Nu känner man att vädret är på
rätt håll och man kan inte annat än längta tills dagarna på stranden. Där hittade jag
underkläder, bikini, jeans, blus och skor. Så nu är jag klar för att åka på min weekend
med mormor och morfar och det ska bli underbart!
Efter helsingborg åkte jag till svalöv och spenderade några mysiga timmar med olivia
innan det blev dags att sova.

Idag var det upp och jobba tidigt vilket gick bra. Kom hem senare än vanligt och mår
sämre än vanligt tyvärr. Det är väl vårförkylningen som tagit vid. Ska alldeles strax
återvända till alla omöjliga tyska glosor och sen börja plugga EU vilket inte heller är
något av mina favoriter. Men allt är inte kul här i livet och det behövs också göras.
Puss; F


Jag på upptäcktsfärd med olivia bakom kameran!


Olivia skrattandes med mig bakom kameran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0