måndagkväll

Det är måndagkväll och "flickorna" har åkt hem efter en trevlig kväll med make-up och kladdkaka.
Hade slutprov i tyska imorse vilket gick helt okej. Har inte mått så bra idag och har försökt pigga upp mig trots att jag legat bakom samhällsboken med det värdelösa EU-pluggandet. Känns som att det inte spelar någon roll hur mycket jag läser det. Det fastnar ändå inte. Men vi får se hur det går imorgon helt enkelt. Har inte speciellt mycket planerat denna veckan men hoppas på ett och annat möte. Förhoppningsvis träna och träffa min lilla louise på onsdag vilket var alldeles för längesedan nu! Sen på torsdagen sover jag hos mormor&morfar för att sedan vid fem på fredagen bege mig till kastrup och ta flyget till paris. Det är verkligen efterlängtat! Önskar vi skulle vara borta längre. Nu ska jag fortsätta med pluggandet och sedan ta mig en god natts sömn innan det åter är dags för skola imorgon.
Puss; F

Ps. bilder sedan ikväll kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0