dagen innan

Nu sitter jag hos mormor och förbereder mig för att åka. Blir att sova tidigt för att orka gå upp vid fyra och bege sig till kastrup som ska ta oss till Frankrike och Paris. Det blir jag, mormor och morfar som ska ha en mysig helg på paris gator med shoppning, konst och massor av god mat! Bilder ska jag ta så många jag orkar och kommer självklart senare! Annars har veckan varit bra med några sovmorgon, något prov och fint väder. Innan jag kom hit var jag och handlade ett par nya skor så nu är jag fullt utrustad till att klara hela sommaren men det lär säkert bli mer. Man kan ju inte låta bli. Imorgon är det bara två veckor kvar till sommarlovet och man kan inte annat än längta. Det ska verkligen bli skönt med lite sol och bad och bara få bry sig om att ha kul. Fast lite jobb med såklart. Nej nu ska jag sätta mig vid tv:n ett tag innan det är dags att sova.
Puss; F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0