14 maj - ledig

Fredag idag och man är ledig från skolan, liksom igår. Så skönt. Jobbade igår innan jag träffade louise.
Vi satt hemma och pratade innan emma hit. Vi åkte till svalöv för att käka pizza
och handla choklad innan vi åkte hem till louise för en mysig kväll med saft, choklad
och snack vilket var mycket trevligt. Sen nannade jag hos louise och idag har vi inte
heller gjort speciellt mycket, louise fick hjälp med sina datorer. Jag blev ledig till
helgen så jag får se vad som händer och vad man ska hitta på.
Idag är det exakt två veckor tills jag åker till paris, och fyra veckor tills vi slutar skolan.
Det börjar närma sig sommar!

Nu sitter jag med mamma och pappa. Flippar lite mellan "Så ska det låta" och ishockey.
En mysig hemmakväll alltså.
Nu ska jag fortsätta att titta på när Sverige vinner över Lettland.
Puss; F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0