1 maj

Lördag idag och valborg igår. Blev ingenting speciellt för min del.
Amanda var snäll och höll mig sällskap hemma under kvällen. men
vi tog en vända ner till billeberga och teckomatorp, sen hem igen.
Trots en lugn kväll blev det väldigt trevligt och det tackar vi för.
Vaknade ganska sent idag och har inte gjort något särskilt. Ska bara
sitta hemma och ta det lugnt ikväll. Ganska trevligt ibland.

Förra helgen var jag på party med amanda och hade det kul. Sen på
lördagen träffade jag louise och nathalie vilket var hur kul som helst och
det tackar vi starkt för! Lagade mat och snackade. Sov hos louise och sen
upp tidigt för att jobba på söndagen och det gick bra. Efter jobb stack jag
till olivia och skrattade en hel del då vi skulle lyckas sätta upp studsmattan
utan hjälp och efter många om och men lyckades vi.! Haha.
Puss; F


Jag och amanda innan förra helgens trevligheter.

Lilla, fina älskade louise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0