Påsklov!

Nu är det lov och det inledde jag med en underbar helg med härliga människor.
Börjde med att åka till amanda i Malmö efter skolan. In till entré och bli fin sen hem
och färga håret. Blev en lugn kväll med film och godis. På lördagen vaknade vi tidigt
och stack även då till entré och handlade. myysigt!
Sen blev det hem och fixa sig innan det var födelsedagsfest för erica som fyllde 17 på
kvällen. Hur kul som helst med massa dans och folk.
Hem på söndagen. Åkte till oskars match innan jag och mamma tränade dans. På kvällen
kom louise till mig och även det blev en lugn kväll.
Idag har jag och louise varit i landskrona för att uträtta lite ärenden och shoppa lite. Blev också
en fika!
Sen hem och förbereda sig för två timmars träning så nu sitter man helt mör i kroppen.
Känner sig duktig! :D
Ska ner och mysa med film nu sen sova.
Puss; F





Shopping med pudding-louise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0