österrike = underbart härligt

Ja nu har jag kommit hem från en underbar vecka med solsken och perfekt skidåkning. Sol fick vi alla dagar utom en då det snöade med stora bokstäver. Här hemma har jag säkert missat en massa kul att ta igen men nu är jag hemma och fit for fight igen. Veckan har varit händelserik och fått med sig många skratt till härliga minnen.
Idag var det skola igen och fick sluta två timmar tidigare, alltid lika välkommande. Gick in till stan och åt med Felicia och Sofia vilket var väldigt trevligt! Fick till och med in lite plugg i schemat. De begav sig hemåt och för egen del satte jag mig på tåget mot helsingborg för att tillbringa eftermiddagen där med min underbara vän morten, ett stort tack! Dagen blev till en måndag ingen annan lik och pricken över i:t när man kom hem. Folk som får en att må bra är alltid trevligt.
Imorgon är det prov i naturkunskap B som gäller då man hoppas på det bästa. Senare i veckan är det plugg till nästa prov som gäller, flätat med lite träning. De närmsta veckorna fram till påsklovet har man sedan turen att vara ledig någon dag varje vecka vilket känns hur bra som helst.

Du är så underbart bra, att vi inte gjort allt detta tidigare. Alltid får du mig att skratta och att prata med dig är en självklarhet, det går som på räls. Man kan bara inte sluta prata. Allt du gör för mig. Jag önskar jag kunde göra något som var hälften så mycket lika uppskattat tillbaka men du vet att jag alltid ställer upp, att jag alltid står vid din sida redo för att stötta och jag hoppas det räcker. Ett tag i alla fall. En bästa vän, nej det kan man inte kalla dig. Du är så mycket mer än så. Love u.


Första dagen i Wagrain. Solsken till max!

I väntan på att åka ner.

After-ski.

After-ski.

När stormen lagt sig. Någerlunda.

Sista åket för detta året.

Puss; F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0