FIIIILISIA!

Eller Felicia om man ska vara exakt men jag gillar stavningen. Lika gulligt som gullungen
själv som följde med mig hem i tisdags efter skolan och nattade hos mig. Hela dagen
var det godis som gällde. mums. Vi lagade mat och tittade på film. Hade alltså det hur mysigt
som helst en tisdagskväll. På onsdagen hade vi ont i magen efter allt godis men det är sånt man
får ta. hehe
Jag åkte på utvecklingssamtal vilket gick helt okej tycker jag!
Efter det träffade jag amanda i lund och köpte present till erica och jag hittade kläder till hennes
födelsedagsfest på lördag. GLAD!
Helgen är fullspeckad och började redan idag då kusinen kom hit. Kul!
Imorgon åker jag med amanda hem till malmö och vi ska hitta på en massa, skriver om det senare.
På lördagen ska vi till Erica som fyller 17 och partaja, sen hem på söndagen. Då är det dags att träffa
min lilla louise.
Riktigt pepp för denna helgen och inte nog med det så är det ju lov också! Kan inte bli bättre.
Packa vidare nu.
Puss; F

Jag trodde det skulle ta hårdare men det verkar som om du bestämt dig. Ett försök till, kanske två..
Sen låter jag det vara.. Om jag klarar det vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0