5/3

Någon som känner samma vårkänsla som jag kanske? Nu när solen är framme kan man inte låta bli att le, även om det fortfarande är kallt så tittar solen i alla fall fram och fåglarna kvittrar om dagarna. Det är väl vårtecken om något? Idag är det fredag och det kan väl nästan inte bli bättre? Långhelg och allt då jag sen är ledig måndag och tisdag också. SKÖNT! Hade prov idag och sen stan med Erica, Amanda och Lollo. Väldans trevligt.
Hemma nu, får väl städa lite nu till helgen. Jag och Erica försöker komma på någonting att göra ikväll så vi får se vart fantasin tar oss, men blir säkert kul i vilket fall som helst! :)
I helgen händer det annars ingenting speciellt, träffa lite folk förhoppningsvis, kanske släktkalas och kanske jobb. Sen mina lediga dagar ska jag njuta med härligt sällskap.
Puss; F


Vårkänslorna tar över humöret.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0