20/3

Nu var det längesedan men jag har haft fullt upp med att vara sjuk och gå i skolan.
Lyckades dra på mig lunginflamation och har haft ett projektarbete att göra men nu är
det bra och får tid till att skriva lite.

Förra helgen blev det ett snabbt beslut om att vi skulle ut och jag föjlde med louise och ett
par riktigt härliga tjejer till dagstorp och dansade. superkul!
På lördagen kom louise till mig i svalöv och vi lagade mat och hade det mysigt. På söndagen
blev det jobb och på eftermiddagen släktkalas. Fullt upp hela helgen alltså men det var kul.

Idag är det lördag och louise kommer hit ikväll. Ska bli skönt att se att allt är väl efter att hon
opererats ytterligare en gång. För oss blir det en myskväll med mamma och vi ska ha så kul som
bara vi kan. Inget jobb denna helgen så ska bara ta det lugnt. Dags att städa det sista.
Puss; F


Emma, lull, jag i bilen påväg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0