torsdag

Ja idag är det tordsdag och veckan började seg med det nya schemat
men både onsdag och torsdag har endast bestått av en lektion. Igår hade
jag bara idrott och idag bara engelska pga att lärarna inte varit där. Skönt! '
Ikväll blidde det ingen träning för mig dock då min mage inte riktigt mår
den ska och kräks och har mig. usch. hoppas man kryar på sig till helgen!
Imorgon blir det förhoppningsvis bio, sen på lördag blir det jobb och på kvällen
hoppas jag på ett trevligt och speciellt sällskap.  haha

här kommer en bild jag älskar, starka minnen från 5:9-2 som är väldigt saknad!


Härlig dag på ven.


Skolavslutning i nian.

Klassen saknar vi, så galet kul vi hade. Men nu är det nya tider. Låt de
bli lika bra!
You, you, you.
Puss; F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0