hemma


Här har vi en som längtar till värme!

Ja nu är jag så trött på kylan att jag har lust att köpa första bästa biljett till en sista minutenresa för att få komma bort lite, kanske till och med bli lite brun. Vad sägs om det, någon som är sugen på att följa med? :)

Idag har jag inte varit i skolan pga av snön, blev insnöad och när vi lyckats få bort snön så går inte tågen. Great!  Men hur som helst så har jag bara haft det slappt med mamma idag. Tog en vända till svalöv och hämtade lillebror bara. Blir träning senare ikväll eftersom vädret och vägarna blivit bättre så antagligen blir det skola imorgon!
Sen i helgen får vi se lite vad som händer, kanske stan imorgon och hockey på kvällen. Broren min ska spela förmatch till malmö i den nya arenan så får väl stötta honom lite. Lite jobb ska vi i alla fall också få in i schemat och förhoppningsvis lite kul och trevligt sällskap av olika slag!

Min helg blev inte som planerat, det är alltid likadant. Lika bra att inte bestämma någonting alls i förväg hädanefter utan bara ser vart man landar. Men som sagt blev fredagens sällskap väldigt trevligt. Åkte hem till Louise och tittade film med johan, robin och jesper. :D Inte dåligt. Hem, upp och jobba på lördagen och likadant på söndagen. Så speciellt händelserik blev helgen icke men trevligt ändå!

Ha det gott.!
Puss; F




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0