insnöad vs. sjuk

Blev ingen träning alls i tisdags pga av vädret! Blir man arg eller? När man för en gångs skull ska vara flitig och röra på sig så hindrar någonting sådant en.. Usch. Och ja, på onsdagen var man insnöad än en gång vilket inte förvånade mig men ganska skönt att ha en dag hemma med lillebror. Vi gjorde pannkakor till frukost och hade en riktig slappdag vilket behövs det också ibland.:)
På kvällen blev jag sämre och febern steg, jag fick lite besök och sedan var det dags för sängen men inte ville febern och huvudvärken låta mig sova nej.
Upp på morgonen och kände att jag inte skulle klara skolan. Blev en hemma-dag idag också och blir antagligen det imorgon också då min feber inte blivit något snällare. Så fick jag inte tränat denna veckan heller, jo i måndags. Puh! Börjar bli riktigt trött på vädret nu, fram med lite vår tack!
Sängen nu så man orkar vara vaken på dagstid imorgon. Hehe
Puss; F







I wanna be better.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0