färga hår och träna

Måndagen blev skola och sedan direkt till louise där vi färgade mitt hår lite lagom orange igen. Haha, någon gång ska det väl kunna bli bra.. Sen stack vi och tränade, aerobic blev det och det gick bra. Kul att få röra på sig! Vi begav oss hem till louise igen för att äta och sedan blev det hennes tur att få färg i håret. Från blondt till brunt, mycket fin förändring. Åkte hem och somnade ganska direkt och nu är jag uppe. Kvart över nio är klockan och jag ska åka till skolan runt 11-12 idag. Väldans skönt med sovmorgon för en gångs skull!
Ikväll blir det två pass träning, först dans och sedan innebandy. Great, säger jag bara!
Nu ska jag börja klä på mig och äta lite.
Puss; F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0