9 december-julen närmar sig.

Efter många om och men är nästan alla prov avklarade, endast ett imorgon kvar
vilket jag hoppas inte blir alltför svårt för jag har inte öppnat böckerna denna gången.
Här kommer lite bilder på de fina presenterna jag fick av min underbara pojke när han kom
hem från Tyskland.


ett gulligt armband med hjärtan


en box med parfym, duschgel och body lotion. och ett par jättemysiga
inneskor så man inte fryser om fötterna i vinter.

Som jag skrev sist hade jag och danne det mysigt på första advent med
julpynt, julmusik, julbak och en mysig middag - jättegod tacopaj!
Bilder från första advent:


Tacopaj och adventsljusstaken.


julbak av lussebullar och dom blev supergoda!


sliten pojkvän efter en hård dag.

Puss; F




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0