9 december-andra advent

I helgen var vi hos mig, som i stort sett hela förra veckan eftersom
danne jobbade i lund då. På fredagen var jag på tjejmiddag hos
olivia och firade att hon fyllt 16.


jag, olivia, erika & johanna


marängsviss, mums!

På lördagen hade vi öppet hus på skolan så där befann jag mig hela förmiddagen,
min lilla gulliga pojkvän var snäll och kom dit. och inte nog med det hade han med
sig röda, fina rosor till mig!!!! Jag blev jätteglad!!! Efter det åkte vi ut till IKEA och
handlade lite smått till lägenheten och tog en vända på familia innan vi körde hem till
mig. För min del slutade dagen med ett par skor. Bilder kommer.


Dålig bild men dom var jättefina.

På kvällen åkte vi till wiklunds på släktkalas för att denna kväll
fira både olivia och august.
På söndagen hade vi en riktig mysdag hos mig med bak av
pepparkakshus, kransbindning och julklappsinpackning.


mamma och oskar showade när vi slog in paket


i full gång


färdigt


våra fina kransar. dannes till vänster, min till höger.

Denna veckan har jag varit ledig måndag & tisdag. Danne var hemma för
att han var jätteförkyld så vi hade mysiga dagar. På måndagen var vi bara
hos mig och tog hand om danne men på tisdagen åkte vi över till helsingör
med dannes kompis max och hans flickvän. Vi hittade våra sista julklappar,
vi har bara varandra kvar. härlig dag med mycket mys i kylan.
Igår hade vi modeller på skolan och louise kom för att bli klippt och det blev
jättebra.


på båten till helsingör. en morgontrött och långhårig pojkvän.

Puss;F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0