full fart

I tisdags åkte jag in till lund och tog en fika med erica, pontus och jesper
innan jag åkte och tränade med louise. Hem och duscha innan jag stack till
malmö igen och träffade amanda, dennis, kibbe och koffe. trevligt.
På onsdagen åkte jag och amanda till lund innan vi tog oss hem till mig och
fixade oss för att åka till helsingborg. Sov där och direkt från helsingborg
åkte jag till louise där vi skulle ha sminkparty på kvällen vilket även det
blev väldigt trevligt.!
Idag åkte jag hem efter elva och ska städa lite på rummet för i eftermiddag
kommer amanda hit för att mysa.
Det har  varit fullt upp hela veckan med en massa kul och jag ska försöka
avsluta den lika bra!
Puss; F


Nyvaken amanda med fejkbrillor i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0