lovet


Målar för fullt.


Julavslutning i skolan.


Snökul med felicia och amanda!


Julafton.


shopping och mys med louise!

Ja precis som man ser på mina bilder har jag
hunnit med en massa på lovet och det är inte
ens nyår än!  :D

Jag startade lovet med att träffa två härliga
fillurer, vi hade roligt med att leka i snön och
mysa framför en film och hade fullt upp. trevligt!
Sen var det jul och jag fick en massa fina saker,
bla. mitt rum som jag målat under hösten.
Och efter det blev det mellandagsrea med
galet mycket folk och hittade ingenting, tyvärr.

Nu väntar jag på louise som ska komma och färga
mitt hår och sen ska vi ha en riktigt mysig kväll.

puss; F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0