27 oktober

Mindre än två månader till julafton och inatt ändrade man klockan till vintertid så för mig är det nu officiellt vinter!
Igår sov vi länge och hade en mysig frukost med massa tända doftljus som vi inhandlat på fredagen. Nu när Daniel arbetar i Karlskrona och inte är hemma i veckorna uppskattar man verkligen den lilla tiden man får tillsammans på helgen mycket mer! Tog tag i skafferit och sorterade ut gammalt, städade och fick bättre ordning på det. Tråkigt men behövs göras. Åkte till jysk och ikea och investerade i nya täcken, kuddar, påslakan och stora mysiga kuddar till soffan inför vintern. På kvällen sa jag sedan hejdå till pojkvän och vovve för att ta mig an ett 24h's pass på jobb.
Puss;F




dålig bild men såhär ser mina naglar ut sedan jag var och fixade dem i fredags. jag har lyckats låta mina egna naglar växa ut så denna gången är det gellack på mina egna!


har fått hem mina nya glasögon och efter att ha använt dem några dagar trivs jag jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0